ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА

Дата публікації: 13.04.2021


Про проведення конкурсного відбору проєктів суб’єктів малого підприємництва у Шалигинській селищній територіальній громаді

 

На виконання Програми розвитку малого та середнього
підприємництва в Шалигинській об’єднаній територіальній  громаді на 2017-2020 роки,  затвердженої рішенням  десятої сесії Шалигинської селищної ради сьомого скликання від 26.10.2017 року (зі змінами), конкурсна комісія з оцінки та проведення конкурсного відбору проєктів суб’єктів малого підприємництва
для отримання за рахунок коштів  бюджету селищної територіальної громади часткової компенсації
сплачених відсотків за кредитами, отриманими у державних банківських
установах оголошує конкурсний відбір проектів з розвитку власної
підприємницької діяльності (бізнесу) суб’єктів підприємництва для
отримання компенсації за рахунок коштів  бюджету селищної територіальної громади.
Термін подачі заяв для участі у конкурсному відборі проектів суб’єктів
підприємництва  для отримання часткової компенсації сплачених відсотків за
кредитами отриманими у державних банківських установах закінчується
14 травня 2021 року.
Заява та пакет документів подається до Комунальної установи
«Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної
ради за адресою: м. Суми, вул. Кооперативна 3, за тел. (0542) 65 91 17.
Засідання  конкурсної комісії з оцінки та проведення
конкурсного відбору проектів суб’єктів малого підприємництва для
отримання часткової компенсації сплачених відсотків за кредитами,
отриманими у державних банківських установах відбудеться 17 травня
2021 року о 10-00 годині в приміщенні селищної ради за адресою  смт Шалигине, вул. 40 років Перемоги, 11.
За більш детальною інформацією та переліком документів на участь у
конкурсному відборі з отримання Компенсації звертатися до комунальної установи «Сумський обласний Фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради – (0542) 659-117, Управління фінансів та економічного розвитку Шалигинської селищної ради – (05444) 7-05-15.