Оголошення на заміщення вакантної посади

Дата публікації: 02.03.2021


Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства Шалигинської селищної ради «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини»

 

 

 

ПІДСТАВА :  Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» зі змінами

НАЗВА УСТАНОВИ: комунальне некомерційне підприємство Шалигинської селищної ради «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини»

МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ:  41470 ,  вул. 40 років Перемоги, 10,                   смт Шалигине,      Шосткинського району  Сумської області

Основні напрями діяльності підприємства визначені Статутом.

Вимоги до претендентів на посаду :

  • повна вища освіта (магістр, спеціаліст) за напрямком підготовки «Медицина»,
  • вища кваліфікаційна категорія за лікарською спеціальністю та за фахом «Організація управління охороною здоров’я».
  • стаж роботи за фахом не менше 3 років або одного року на керівних посадах,
  • володіє державною мовою, здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Перелік документів,

що подаються конкурсній комісії претендентом для участі у конкурсі:

  • копія паспорта громадянина України;
  • письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади;
  • резюме у довільній формі;
  • автобіографія (у випадках, визначених законодавством);
  • копія (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
  • згода на обробку персональних даних;
  • конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
  • довідку МВС про відсутність судимості;
  • медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;
  • попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду;
  • заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів;
  • підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої нею інформації.

АДРЕСА ПРИЙМАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ В КОНКУРСІ: Прийом заяв та доданих до них документів здійснюється конкурсною комісією за адресою :  41470,   вул. 40 років Перемоги, 11,   смт Шалигине,    Шосткинського району  Сумської області

Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок – тел. 69-4-32,

е-mаіl: chaligino-s.rada@ukr.net

СТРОК  ПРИЙНЯТТЯ ДОКУМЕНТІВ:  Прийняття заяв і доданих до них документів від претендентів на участь у конкурсі здійснюється з 02 березня 2021 року по 14 березня 2021 року включно.

Інформацію про дату проведення конкурсу буде  повідомлено претендентів додатково.