Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади

Дата публікації: 18.01.2019


Відповидно до Розпорядження селищного голови , оголошується конкурс на посаду головного лікаря комунального некомерційного підприємства Шалигинської селищної ради «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини».

 

 

ПІДСТАВА :  Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я»

НАЗВА УСТАНОВИ: комунальне некомерційне підприємство Шалигинської селищної ради «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини»

МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ:  41470 ,  вул. 40 років Перемоги, 10, смт Шалигине,      Глухівського району  Сумської області

Основні напрями діяльності підприємства визначені Статутом.

Вимоги до претендентів на посаду :

  • повна вища освіта (магістр, спеціаліст) за напрямком підготовки «Медицина»,
  • вища кваліфікаційна категорія за лікарською спеціальністю та за фахом «Організація управління охороною здоров’я».
  • Стаж роботи за фахом не менше 5 років,
  • володіє державною мовою, здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Перелік документів,

що подаються конкурсній комісії претендентом для участі у конкурсі:

  • копія паспорта громадянина України;
  • письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади;
  • резюме у довільній формі;
  • автобіографія (у випадках, визначених законодавством);
  • копія (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
  • згода на обробку персональних даних;
  • конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
  • попередження стосовно встановлених Законом України “Про запобігання корупції“ вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду;
  • заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів;
  • підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції“).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої нею інформації.

АДРЕСА ПРИЙМАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ В КОНКУРСІ: Прийом заяв та доданих до них документів здійснюється виконавчим комітетом Шалигинської селищної ради за адресою :  41470,   вул. 40 років Перемоги, 11,   смт Шалигине,    Глухівського району  Сумської області

Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок – тел. 69-4-97,

е-mаіl: chaligino-s.rada@ukr.net

СТРОК  ПРИЙНЯТТЯ ДОКУМЕНТІВ:  Прийняття заяв і доданих до них документів від претендентів на участь у конкурсі здійснюється у строк не більше 30 календарних днів після дати оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Шалигинської селищної ради.

Кінцевий термін прийняття  документів  18.02.2019 до 17.00.