Нарада з питань техногенно-екологічної та надзвичайних ситуацій

Дата публікації: 17.04.2020


17 квітня 2020 року була проведена нарада комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайнх ситуацій у Шалигинській селищній об’єднаній територіальній громаді (більше…)

Служба зайнятості спростила процедуру подання документів

Дата публікації: 14.04.2020


У зв’язку з карантином з кожним днем все більше жителів Сумщини звертаються до служби зайнятості. Лише телефоном гарячої лінії обласного центру зайнятості (0542) 68-55-19 з 17 березня по 10 квітня цього року скористалися 300 чоловік. (більше…)

Ефективність роботи служби зайнятості не знижується. Ми готові прийти на допомогу кожному, хто її потребує

Дата публікації: 07.04.2020


Обласна служба зайнятості Сумщини ввела в дію комплекс запобіжних заходів для запобігання поширення коронавірусної інфекції.

(більше…)

Пізнай себе!

Дата публікації: 06.04.2020


Карантин – це не привід нічого не робити!

(більше…)

Увага! Оголошення

Дата публікації: 03.04.2020


Сумська обласна служба зайнятості перейшла на дистанційну модель обслуговування клієнтів! (більше…)

Інформація щодо роботи дитячих майданчиків на час карантину

Дата публікації: 01.04.2020


Карантин — це не канікули. Завдання батьків — забезпечити знаходження дітей вдома! (більше…)

Продовження робіт по благоустрою території Шалигинської ОТГ

Дата публікації: 01.04.2020


За допомогою проекту DESPRO в с.Сваркове було проведено роботи по облаштування 2 артезіанських свердловин. (більше…)

Інформація щодо вступу в Військовий коледж м.Полтава

Дата публікації: 31.03.2020


Вас вітає колектив Військового коледжу сержантського складу Військового інституту телекомунікацій та інформатизації, який розташований у м. Полтаві. (більше…)

Громадський бюджет-реалізуй свою ідею!

Дата публікації: 27.03.2020


З 01 квітня 2020 року розпочинається прийом проєктів Громадського бюджету для реалізації у 2021 році. (більше…)

Увага!Важлива інформація

Дата публікації: 20.03.2020


Шановні мешканці Шалигинської об’єднанної територіальної громади!

(більше…)