Про звіт Шалигинського селищного голови та керівників структурних підрозділів про роботу виконавчих органів селищної ради у 2018 році та виконання Програми економічного та соціального розвитку громади

Дата публікації: 03.04.2019


ШАЛИГИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

 ДВАДЦЯТЬ СЬОМА СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

26.02.2019                                     Шалигине

 

Про звіт Шалигинського

селищного голови та керівників

структурних підрозділів

про  роботу виконавчих

органів селищної  ради у 2018 році та

виконання Програми економічного та

 соціального розвитку громади

 

Заслухавши звіт селищного голови та керівників структурних підрозділів селищної ради  про роботу виконавчих органів Шалигинської селищної ради у 2018 році та виконання Програми економічного та соціального розвитку громади, керуючись статтями 31, 38 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», п.9 статті 26,статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Шалигинська селищна  рада

ВИРІШИЛА:

1.Звіт  Шалигинського селищного  голови та керівників структурних підрозділів селищної ради  про роботу виконавчих органів селищної  ради у 2018 році   та виконання Програми економічного та соціального розвитку  взяти до відома( додаток1).

       2..Звіт селищного голови Матвієнка Ю.В. про здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності виконавчими органами Шалигинської селищної  ради у 2018 році, прийняти до відома (додаток2).

 

Селищний голова                                                                                                                          Ю.В.Матвієнко

 

 

 

 

 

                                                                                                                   Додаток 1

 до рішення   двадцять сьомої     сесії сьомого скликання

Шалигинської селищної ради

                                                                                                                  від 26 лютого 2019року

Звіт

Шалигинського селищного  голови та керівників структурних підрозділів про роботу виконавчих органів ради у 2018 році та виконання Програми економічного та соціального розвитку громади

У звітному періоді робота виконавчих органів була направлена на виконання повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», законами України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про доступ до публічної інформації», інших законодавчих актів, а також на виконання Програми економічного та соціального розвитку громади на 2018 рік.

Виконавчими органами селищної ради є виконавчий комітет, управління, відділи, робота яких спрямована на здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах діючого законодавства України. Вся діяльність виконавчих органів селищної ради спрямована на організацію доступних і якісних послуг мешканцям громади, прийняття зрозумілих і прозорих рішень.

Робота виконавчих органів націлена на виконання власних рішень, на реалізацію прийнятих програм, що стосувалися  громади,  зокрема, житлово-комунального господарства, формування та виконання бюджету громади та залучення додаткових фінансових ресурсів, забезпечення мешканців громади комунальними послугами та розв’язання найгостріших соціальних проблем територіальної громади.

Пленарна робота Шалигинської селищної ради ради, постійних комісій селищної ради, виконавчого комітету

Протягом 2018року відбулося 12 засідань сесій селищної ради, де розглянуто 224 питання, з яких прийнято відповідні рішення. Це, зокрема, питання: планування та забезпечення ефективного виконання бюджету селищної ради; регулювання діяльності житлово-комунального господарства; соціально-економічного розвитку населених пунктів об’єднаної громади;  обліку, приймання, передавання, продажу  комунального майна; утримання освітніх закладів та закладів культури, їх кадрове забезпечення; про надання дозволів на розробку проектів відведення земельних ділянок; про затвердження технічної документації щодо встановлення меж земельних ділянок; забезпечення дотримання законності, громадського порядку на території Шалигинської  селищної ради та інші.

З метою розв’язання найактуальніших проблем розвитку місцевої громади, протягом 2018 року виконавчими органами ради розроблено та затверджено рішеннями сесій 6 програм місцевого розвитку. А саме, Програму організації громадських та інших робіт тимчасового характеру на території Шалигинської селищної ради на 2018-2020 роки, Програму підтримки комунального підприємства «Турбота» на 2018-2020 роки, Програму  місцевих стимулів  медичних працівників закладу охорони здоров’я,Програму оздоровлення та відпочинку дітей та учнівської молоді Шалигинської ОТГ на 2018-2020 роки, Програму фінансової підтримки та розвитку  комунального некомерційного підприємства Шалигинської селищної ради «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини» на 2018-2020 роки, Програму розвитку архівної справи  на території Шалигинської селищної ради на 2018-2020 роки. Вносились зміни до Програми економічного та соціального розвитку на 2018 рік та інших цільових програм.

Виконавчим комітетом селищної ради проведено 17 засідань, у ході яких було прийнято та доведено до відома виконавців і зацікавлених осіб          83 рішення.

На засіданнях  виконавчого комітету заслуховуються звіти про роботу керівників  об’єктів  комунальної власності селищної ради, закладів медицини і стан медичного обслуговування, про стан  пожежної безпеки на території селищної  ради, про підготовку закладів  освіти  до  нового навчального року, питання благоустрою території,  обстеження зелених насаджень, видалення таких, які перебувають в аварійному та сухостійному стані,  організація і проведення  громадських  робіт на території селищної ради, двічі на рік заслуховується інформація щодо вимог Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008 по зверненню громадян та питання виконавської дисципліни.

З метою виконання власних та делегованих повноважень видано 359 розпоряджень, із яких 239 – з питань роботи з персоналом, 120 – з питань діяльності виконавчих органів ради.

Робота зі зверненнями громадян, доступ до публічної інформації, інформаційна робота селищної ради

Одним із пріоритетних напрямків роботи  Шалигинської селищної ради та її виконавчого комітету є робота зі зверненнями громадян. У 2018 році до виконавчого комітету Шалигинської селищної ради надійшло 37 звернень громадян, за результатами розгляду яких прийнято відповідні рішення та надано роз’яснення.

Протягом 2018 року тендерним комітетом з конкурсних торгів з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг за рахунок коштів селищного бюджету здійснено 4 процедури закупівель. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено 25 звітів про укладені договори.

У 2018 році забезпечено повноваження виконавчого комітету селищної ради у сфері надання адміністративних послуг.

Для більш доступного та зручного отримання адміністративних послуг жителями громади у виконавчому комітеті селищної ради здійснюється реєстрація місця проживання фізичних осіб та реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Основними питаннями у зверненнях громадян залишаються питання: які виникають при переоформленні права власності на майно, приватизації земельних ділянок, надання дозволів на будівництво та перебудову. В плані аналізу заяв і звернень громадян хотілося б звернутись до всіх присутніх в залі з проханням перевірите свої документи про право власності на нерухоме майно, щоб були там і свідоцтво на право власності і правильна адреса, щоб були узаконені всі будівлі, які є на земельній ділянці, що в подальшому збереже ваш час і нерви.

Значною залишається і кількість виданих довідок різного характеру громадян, так всього в 2018 році видано 3580 довідок, в тому числі і підтверджуючих довідок на оформлення субсидій в кількості 1891 шт.

Вчинено нотаріальних дій 993.

Протягом 2018 року проведено звірку з Глухівським  об’єднаним міським військоматом всіх військовозобов”язаних, які перебувають на обліку .

На військовому обліку по селищній раді перебуває :

  • офіцерів – 2
  • сержантів і солдатів – 417
  • призовників – 95

З метою розширення інформованості та відкритості діяльності селищної ради та її виконавчих органів  працює  офіційний сайт Шалигинської ОТГ. На даному сайті розміщуються рішення сесій, виконавчого комітету та інші документи, що підлягають оприлюдненню, висвітлюються новини та діяльність селищної ради.

Освіта

Освітні послуги на території Шалигинської селищної ради надають:

один опорний заклад освіти, у складі якого є філія, один навчально-виховний комплекс, один  заклад дошкільної освіти. У новому навчальному році  в закладах освіти,  які є в мережі громади,  навчається  208 учнів, при проектній потужності 1000 місць. Рівень завантаженості начальних закладів 20 %.

У перших класах, які працюють в 2 закладах освіти  на даний момент здобувають освіту 23 дитини.

В 11 класі та 5 класі  навчається по одній  дитині, що охоплені індивідуально – груповою формою навчання, відповідно до рекомендацій  обласної ПМПК та заяв батьків.У двох  закладах освіти працюють групи подовженого дня загальною кількістю – 51 учень.

Освітній процес в закладах загальної середньої освіти забезпечують 58 педагогічних працівників, з них 12 – початкових класів, (8 – спеціалісти вищої категорії, 25 – І категорії,  7  – ІІ категорії,  6 – спеціалісти). Вакансії заповнені. В цьому навчальному році в заклади освіти громади прийшов працювати   один молодий фахівець.

В громаді послідовно проводиться робота над створенням оптимальної мережі дошкільних освітніх закладів: один комунальний дошкільний заклад (центр розвитку) «Горобинка» на 3 групи та два дошкільних відділення, які входять до складу навчально-виховного комплексу та філії опорного закладу.  Дітей дошкільного віку виховують 12 вихователів.

Всього в громаді різними формами дошкільної освіти охоплено 74 вихованці, що складає 53 % від загальної кількості.

На базі закладів освіти селищної ради у 2018- 2019 навчальному році організована гурткова робота позашкільного комунального  закладу «Березівський центр дитячої та юнацької творчості:

  • Барвисті метелики;
  • Клаптикова пластика;
  • Волейбол;
  • Театральний;
  • Виготовлення сувенірів.

Крім того працює відділення районної ДЮСШ з футболу, в якому навчаються 16 дітей. Наші 73 учня, які проживають за межею пішохідної доступності, охоплені підвезенням до  закладів освіти і в зворотному напрямку з с.Білокопитове, с. Старикове, с.Катеринівка, с. Вовківка, с. Ходине, смт Шалигине, що становить 100% від потреби.

Гарячим харчуванням охоплено 88% дітей.  Вартість харчування для дітей шкільного віку-10,00 грн., з них 8,00 грн.- за рахунок селищного бюджету і 2,00 грн.- спонсорська допомога;  для дітей дошкільного віку вартість харчування складає –18,33 грн.

Загальноосвітні  навчальні заклади  забезпечено сучасною комп’ютерною технікою на 40%.

На підготовку закладів освіти ОТГ до роботи в новому 2018-2019 навчальному році в НУШ – використано кошти в сумі 473,1 тис. грн., на запасні частини  та ремонт шкільних автобусів – 92,3 тис. грн.,на  поточний ремонт всіх дошкільних і загальноосвітніх закладів за 2018 рік – 84,8тис. грн. Придбано  для навчання дітей 3 ноутбуки (26,9 тис.грн.),3 принтери (22.1 тис.грн.), 3 інтерактивні дошки  (85,9 тис.грн.),3 проектори (47,9 тис.грн.), меблі  (126,0тис.грн.), дидактичні матеріали (78,9 тис.грн.),2 класні дошки (8,5 тис.грн.)

До  свята Святого Миколая учням 1-4 класів та вихованцям дошкільних закладів видано 158 подарунків, до Новорічних свят  солодощі отримали  всі учні та вихованці навчальних закладів (287 подарунків) на загальну суму 35,3 тис.грн.

Розвиток первинної медичної допомоги.

Медичне обслуговування населення Шалигинської ОТГ в 2018 році   на первинному рівні здійснюють: КНП «Шалигинська АЗПСМ» ( де регулярний прийом лікаря проводиться в Амбулаторії смт. Шалигине , ФАП с. Сваркове і нерегулярнийприйом- ФАП с. Ходине, ФП с. Соснівка, с. Катеринівка і  с. Старикове), також частково веде прийом КНП «ЦПМСД Глухівського району» , а на вторинному рівні – Глухівська центральна районна лікарня.

Протягом року  лікарями КНП «Шалигинська АЗПСМ» було здійснено 5640 прийомів, фельдшерами – 12335 прийомів, лабораторія здійснила  3888 досліджень , у денному стаціонарі було проліковано 161 пацієнт – 958 ліжкоднів,  на дому -32 пацієнти -160 ліжкоднів.

Лікарями КНП «ЦПМСД Глухівського району до заключення декларацій з пацієнтами (9 місяців 2018 року) було здійснено   10898 прийомів .

На вторинному рівні в  2018 році лікарями  вузьких спеціальностей Глухівської ЦРЛ було прийнято  9469 відвідувань , в стаціонарі ЦРЛ проліковано 455 пацієнтів – 4393 ліжкоднів , для мешканців громади було здійснено 157 процедур гемодіалізу.

В липні 2018 року отримано ліцензію на медичну практику, що дало можливість  видавати рецепти  по урядовій програмі «Доступні ліки» безоплатно або з незначною доплатою,  видавати листи непрацездатності. Всього отримано ліків по 1108 рецептам.

Протягом 2018 року медичні установи громади забезпечені комп’ютерною технікою (витрачено 86,6тис.грн), доступом до мережі Інтернет лікаря, впроваджена електронна система eHealth, а потім медична інформаційна система «Медстар», розпочинається ведення прийому по електронним карткам,  можливий  запис на прийом в он-лайн  режимі, по телефону. На 86% приведено матеріально-технічний стан у відповідність до табелю технічного оснащення, на що було витрачено 289,0 тис.грн., здійснено метрологічну  повірку медичного обладнання, проводяться ряд локальних поточних ремонтів (кабінету щеплення, фізкабінету, кабінету лікаря,  частковий підготовчий  ремонт 2-х палат, частини коридору , розпочато ремонт будівлі  гаража для санітарного транспорту, проведено ремонти ФАП  і ФП в с. Старикове(заміна вікон), Соснівка (устилання підлоги лінолеумом, комплектація функціональним ліжком), Ходине (ремонт вхідних дверей), с. Сваркове(облаштування  укриття для дров), організовано отримання гуманітарної допомоги (столи, стільці для амбулаторії і пункту здоров’я, ноші, м’який інвентар), пункт здоров’я  с. Сваркове укомплектовано новими стільцями, функціональним ліжком, закуплено згідно до  Табелю оснащення глюкометри, пульсоксиметри, небулайзери, пікфлуометри, 2 ЕКГ апарати із телеметричними приставками, 6 загороджувальних ширм, інструментальний столик,  2 таблиці для визначення гостроти зору, 5 ростомірів з вагами, комп’ютерний спірограф, набір для конікотомії, кисневий концентратор, 5 сумок фельдшера для надання невідкладної допомоги, 2 сумки для лікарів,  5 тонометрів для вимірювання кров’яного тиску  на руках, ногах і у дітей, ЕКГ-апаратами забезпечені  також ФАПи – ПЗ (с. Сваркове, С. Соснівка) і ФАП – с. Ходине.

Організовано аптечний пункт на базі амбулаторії смт Шалигине.

З метою забезпечення службовим житлом лікарів, що працюють в комунальному некомерційному підприємстві Шалигинської селищної ради «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини», створення необхідних умов для їх повноцінної професійної діяльності придбаний житловий будинок з надвірними будівлями та спорудами, що розташований за адресою: 41470, Сумська область, Глухівський район, смт. Шалигине, вул. Миру, 28.

 

Розвиток культури організація дозвілля, проведення загальногромадських заходів.

На території об’єднаної територіальної громади  розташовані наступні заклади культури і духовності:

  • КЗ «Шалигинський МБК»,
  • КЗ «Соснівський  СБК»,

–   КЗ «Сварківський  СБК»

–   КЗ «Катеринівський СК»,

–   КЗ «Стариківський  СК»,

–  КЗ «Ходинський ОДР»,

–  КЗ «Територіальна публічна бібліотека» Шалигинської  селищної  ради, до якої  входять бібліотеки – філії сіл  Шалигине, Сваркове, Соснівка, Катеринівка  та  Старикове .

Бібліотеки села Сваркове, Соснівка та  селища  Шалигине забезпечені  ноутбуками та Інтернет – зв’язком. Проводяться  презентації  книг, тематичні  вечори  та  круглі  столи. Започатковано   загально громадський  конкурс  читців «Поетична  весна -2018». В культурних закладах працюють гуртки художньої самодіяльності, проводяться святкові заходи, концерти, збори. При закладах культури в 2018  році кількість  гуртків  не  зменшено. Ефективною формою змістовного дозвілля населення є любительські об’єднання. Художні та мистецькознавчі -ЛОК «Чарівна голка» Соснівського СБК, ЛОК «Умілі руки» Шалигинського МБК, ЛОК «Чарівна голка» Сварківського СБК. Робота клубів охоплює інтереси всіх вікових груп населення ОТГ від дітей молодшого віку до пенсіонерів. Проводяться культурно-масові заходи різної тематики, покази сучасних кінофільмів  під  відкритим  небом (Соснівська  бібліотечна філія).

У 2018 році поповнилась матеріально-технічна база  закладів культури.    Придбано  мікшерський  пульт та  підсилювач у  Шалигинський  МБК, 15  сорочок – вишиванок, більярдні   столи до   Соснівського СБК та Шалигинського МБК,   меблі  та  2 ноутбуки у відділ  культури, 1  банер та фотозону  для  загального  користування  на  концертах  при  проведенні  заходів, 3  кольорових  принтери  Ходинському  ОДР, Соснівському СБК та  Сварківському  СБК , меблі, штори.

Для забезпечення  організаційно-методичної, культурно-освітньої і творчої діяльності  для КЗ «Шалигинський МБК»  протягом року  було придбано  мікшерський  пульт  та  звукопідсилювач на суму 25,9тис.  грн., більярдний  стіл -24,0 тис.грн.

У Соснівський СБК придбано 2  комплекти  штор (фойе  та  кабінет відділу  культури)  на  загальну  суму 30,0тис. грн. , кольоровий  принтер на  суму 5,0тис.грн., та сорочки – вишиванки, пояси для  вокального  колективу на суму 6,5тис.грн., більярдний стіл -24,0 тис.грн.

Сварківському  СБК  та  Ходинському ОДР придбано  по кольровому  принтеру для  роботи на загальну суму 9,9 тис.грн.

Для  проведення  загальногромадських  заходів  відділом  культури  виготовлено фотозону та банер «Зі  святом, моє улюблене  село».

А  також придбано  на  відділ  культури  2 ноутбуки  , стільці  та  меблі  на  суму 16,3тис.  грн.

Клубні заклади є базовими установами культури, що діють з метою створення умов для аматорської творчості, духовного розвитку, задоволення культурних потреб і організації відпочинку населення. Кожному закладу культури притаманні свої особливі форми дозвілля, які враховують потреби жителів конкретного села, селища.

Найбільш розповсюдженою формою залучення громадян до творчості є діяльність клубних формувань. Саме через гурткову роботу талановиті й обдаровані люди отримують можливість розвивати свої природні творчі можливості.

За різними напрямками роботи протягом року діяло 28 клубних формувань , які залучило  298 учасників. Значна кількість клубних формувань – колективи аматорської творчості за різними напрямками роботи.

Розкривали   таланти  та показували свої аматорські творчі здібності  учасники гуртків протягом року  в своїх сільських та селищних будинках культури, а також на загально-громадських заходах. Так першим в 2018  році в громаді стартував   фестиваль-конкурс «Театральна весна», який  проходив в цьму році в с. Сваркове. Кожен клубний заклад прийняв активну участь у фестивалі-конкурсі та гідно представив свій драматичний колектив. Аматори сцени вражали глядачів своєю індивідуальністю, тематичним спрямуванням, акторською майстерністю.

Проведення  виставки-конкурсу  «Дерево пасхальної писанки» в сільських центрах громади стало  традиційним, та  набрало  своїх обертів. До виготовлення диво-писанок долучилися всі мешканці сіл, учні шкіл, вихованці дитячих садочків та працівники клубних закладів.  Кожне село представило своє неповторне дерево, яке зачаровувало своїми оригінальними витворами мистецтва  з  бісеру,  паперу,  тканини  та природного матеріалу. Вперше  в  громаді , на  базі  Шалигинського  МБК , було  проведено  КВК. В  даному  заході  взяли участь і аматори сцени з громади  Путивльського  району. Вони і  отримали  почесне  перше  місце.

Напередодні великого свята Перемоги в Ходинському ОДР  відбувся фестиваль військово-патріотичної пісні «А пам’ять піснею стала», присвячений Дню пам’яті і примирення та 73-й річниці Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. У заході взяли участь працівники та аматори всіх клубних закладів громади.

. В цей день  захисту дітей відділ культури започаткував щорічне проведення спортивно-розважального конкурсу-гри патріотичного спрямування для учнівської молоді «Квест-гра».

В липні місяці на території села Сваркове було проведено другий  спортивно-туристичний зліт Шалигинської об’єднаної  територіальної громади.

Село Соснівка радо зустрічала піснями, запальними танцями та привітанням учасників спортивного свята до дня фізичної культури та спорту. Тепло та щиро вітали учасники художньої самодіяльності наших освітян та  медичних  працівників  громади.

Вперше  прошов  загальногромадський конкурс  читців  «Поетична  весна» для  дітей громади.

Незабутні  спогади  про  захід, проведений  спільно з  Глухівською райдержадміністрацією «Пам′яті  героїв  Чернівського  бою  та  мирних  мешканців, розстріляних  в  урочищі «Берізки»

Яскраво та урочисто пройшли Дні села по  всіх  селах громади. У кожного в своїх концертних та розважальних програмах були цікавинки (костюмований велопробіг(с. Соснівка), прозвучала «Ода  Салу» на  Дні  селища  Шалигине, вдало  розкрили  тему  Вареника аматори  сцени  с.Ходине, а  Сварківці  об′єднали  День  села  з  визначною  подією -170-річчям  Сварківської  школи, де  гуляло  багато  гостей  з  різних  куточків  України і не  тільки. В  с. Старикове  на  День  села  з  концертною  програмою  завітали  аматори  сцени громади  із збірним  концертом. В  усіх  селах  було  організовано  цікаві  виставки, проведено  майстер – класи, ярмарки – продажі,  різноманітні спортивні змагання  та  конкурси.

В  цьому  році відділом  культури  було  організовано  спільний  концерт

80 –их років «З  піснею по  громаді» . На жаль, у  зв′язку  з воєнним  станом, концерт  відбувся  в сел.Шалигине  та с.Соснівка, с. Сваркове, а планувалось  порадувати  людей  в  усіх  селах  громади.

На ряду  з цим, кожен  БК проводив  безліч  тематичних, конкурсно –розважальних заходів, патріотичного  напрямку , концертів, тощо (згідно  їх  річних планів  роботи  на  2018  рік)        

Житлово-комунальне господарство, житлова політика та благоустрій ОТГ.

З метою забезпечення всіх категорій споживачів якісними житлово-комунальними послугами в ОТГ здійснювались заходи щодо реформування та розвитку галузі.

Комунальним підприємством «Турбота» виконуються відповідні заходи, спрямовані на поліпшення якості питної води, ведеться посилений нагляд за санітарно – технічним станом водопровідних мереж.

Протягом 2018 року для розвитку комунального підприємства було придбано обладнання (тюковий прес-підбирач, плуг, подрібнювач гілок, стрічкова пилорама, бензокосарка) на загальну суму 540,0 тис. гривень.

Для забезпечення населення громади якісною питною водою проведено поточний ремонт свердловини в  смт.Шалигине на загальну суму 257,0 тис. гривень. Придбано три насоси для свердловин на загальну суму 33,0 тис. гривень. Також, було виготовлено проектно-кошторисні документації для проведення капітального ремонту водогонів в селищі Шалигине по вул. Заводська, Фабрична та Цукровий Завод.

За рахунок коштів державної субвенції місцевим бюджетам на формування інфраструктури ОТГ виконані роботи з капітального ремонту комунальної дороги по вул. Шкільна в селищі Шалигине на загальну суму 1276,5 тис. гривень, в тому числі: 1148,8 тис. гривень – кошти державної субвенції; 127,7 тис. гривень – кошти селищного бюджету. Капітально відремонтовано 550 метрів дорожнього покриття.

Крім того, за рахунок коштів місцевого бюджету було проведено поточний (ямковий) ремонт доріг комунальної власності в селищі Шалигине та селі Сваркове на загальну суму 300,0 тис. гривень.  Загалом було відремонтовано 665 квадратних метрів дорожнього покриття.

Для забезпечення належного санітарного стану та благоустрою населених пунктів громади з місцевого бюджету було спрямовано коштів  400,0 тис. гривень, зокрема, виконані роботи з благоустрою кладовищ на території громади, в тому числі в селищі Шалигине встановлено  290,0 метрів огорожі.

У ході реалізації  Програми організації громадських та інших робіт тимчасового характеру на території Шалигинської селищної ради на 2018-2020 роки спільно з Глухівською міськрайонної філією Сумського обласного центру зайнятості до громадських робіт на території ОТГ було залучено 36 безробітних для яких було створено 46 тимчасових робочих місць. Загалом, для виплати заробітної плати тимчасовим працівникам було використано коштів з бюджету Шалигинської ОТГ на загальну суму 92,7 тис. гривень та за рахунок коштів фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у сумі 92,7 тис. гривень.

Використання земельних ресурсів

Загальна площа території Шалигинської об’єднаної територіальної громади  складає – 25752,28 га, що становить 15 % площі Глухіського району.  Структура земельного фонду території громади свідчить, що 55 відсотків займає рілля. Розораність  сільськогосподарських угідь – 78 відсотків. Ліси та інші лісовкриті площі по громаді становлять 5688,98 га.  Лісистість території  – 22 відсотка.

На долю сільськогосподарських підприємств припадає 45 відсотків земель, у тому числі   недержавних 38 відсотків.

У  власності й користуванні  громадян для ведення особистого селянського (підсобного) господарства знаходиться  1058,66 га (4,11 відсотка загальної площі); для індивідуального житлового будівництва та обслуговування жилого будинку – 121 га (0,47 відсотка).

Землі  закладів, установ, організацій складають 28,93 га. (0,11 відсотка). Загальна площа населених пунктів: сел.Шалигине, с.Сваркове, с.Катеринівка, с.Соснівка, с.Старикове, с.Ходине, с.Гудове, с.Волківка – 2037,84 га.

Згідно договору на виконання проектної документації від 22 серпня 2017р. замовлено розробку генеральних планів населених пунктів Шалигинської ОТГ. Вартість робіт складає 661810 грн.

Протягом 2018 року виготовлений та затверджений на засіданні 21-ої сесії Шалигинської селищної ради 7 скликання від 29.08.2018 проект землеустрою, щодо відведення комунальному підприємству «Турбота» в постійне користування земельної ділянки для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, яка розташована за адресою: смт. Шалигине, вулиця 40 років Перемоги, будинок 11а. Виготовлений та затверджений на засіданні 25-ої сесії Шалигинської селищної ради 7 скликання від 17.01.2019 проект землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж  земельної ділянки в натурі (на місцевості) в комунальну власність Шалигинської селищної ради для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови (03.15) в межах населеного пункту села Ходине, вулиця В.Золотіна, будинок 2 Глухівського району Сумської області.

На території Шалигинської об’єднаної територіальної громади працюють такі сільгоспвиробники:  ТОВ «Шалигинське», ПП «Аграрні інвестиції», ФОП«Дмитренко», ТОВ «Катеринівське», ТОВ «Глухів-Агроінвест», які обробляють 11558 га ріллі.

Протягом 2018 року  надано дозволи 25 учасникам АТО на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної  ділянки у власність орієнтовною площею по 2,00 гектара для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення на території Шалигинської селищної ради за межами населених пунктів. Підготовлені відповідні проекти рішень сесії.

Відділом земельних відносин, архітектури та містобудування Шалигинської селищної ради проведено роботу щодо виявлення земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, з метою забезпечення догляду та охорони частини спадкового майна – земельних ділянок /земельних часток /паїв//, власники яких померли, а спадкоємці за законом і за заповітом відсутні, або усунені від права на спадкування, не прийняли спадщину, а також відмовивились від її прийняття після спливу шести місяців з дня відкриття спадщини, з метою раціонального використання земель, відтворення та підвищення родючості грунтів, та передачі цих земель в оренду.

Проведено роботу по передачі в оренду 2-х земельних ділянок комерційного призначення загальною площею 0,1119 гектара для роздрібної торгівлі та комерційних послуг,  загальна орендна плата становить – 21581,59 грн. на рік.

Наприкінці 2018 року згідно Наказу начальника Головного управління Держгеокадастру у Сумській області від 22.12.2018 року Шалигинській селищній раді передано у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 1888,9803 га, які розташовані за межами населених пунктів Шалигинської об’єднаної територіальної громади за актом приймання-передачі. На даний час ведеться робота по реєстрації цих земельних ділянок.

На даний час відділом проводиться робота по виявленню земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які залишилися після смерті громадян-власників земельних ділянок, що не прийняті спадкоємцями і можуть бути визнані відумерлою спадщиною та потребують утримання (догляду) для підтримання їх в належному стані, що знаходяться на території Шалигинської селищної  ради, та  проводиться збір даних для нарахування земельного податку за 2019 рік.

Соціальний захист

Діяльність селищної ради у сфері соціального захисту населення направлена на підтримку малозабезпечених сімей, які опинились в складному матеріальному становищі. За рахунок селищного бюджету в 2018 році профінансовано програму  соціального захисту окремих категорій населення на суму   103 тис.грн., в тому числі :

-матеріальна допомога  на поховання осіб, не застрахованих в системі соціального страхування- 2,5тис.грн;

-відшкодування витрат інвалідам, які проходять гемодіаліз-1,0 тис.грн.

-одноразова грошова допомога особам, в зв’язку з тяжкою або тривалою хворобою, скрутним матеріальним становищем -38,7 тис.грн

-надання допомоги  дітям  інвалідам для придбання технічних засобів -(підгузків)-8,0тис.грн.                                                                                                     – матеріальна допомога в разі стихійного лиха, непередбачених ситуацій- 3,0 тис.грн.

-матеріальна допомога особам яким виповнилося 90 і більше років- 39,8 тис.грн.

-матеріальна допомога для поліпшення матеріального стану  дітей сиріт-10,0тис.грн.

Управлінням соціального захисту населення Глухівської РДА здійснюються повноваження в частині реалізації державних  програми з надання усіх видів соціальної допомоги:

  • допомога сім’ям з дітьми,
  • допомога на дітей, що перебувають під опікою,
  • допомога інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам,
  • Комунальним закладом Глухівської районної ради «Територіальний центр обслуговування одиноких громадян здійснюється обслуговування  89 осіб, їх обслуговують  11  соціальних працівників.

На обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 25 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Вони отримують різні види соціальної допомоги, що передбачені законодавством.

У ході реалізації  Програми організації громадських та інших робіт тимчасового характеру на території Шалигнинської селищної ради на 2018-2020 роки спільно з Глухівською міськрайонної філією Сумського обласного центру зайнятості до громадських робіт на території ОТГ було залучено 36 безробітних для яких було створено 46 тимчасових робочих місць. Загалом, для виплати заробітної плати тимчасовим працівникам було використано коштів з бюджету Шалигинської ОТГ на загальну суму 92,7 тис. гривень та за рахунок коштів фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у сумі 92,7 тис. гривень.

Виконання селищного  бюджету за 2018 рік

Запорукою успішного розвитку громади є збалансований бюджет. У 2018 році забезпечено стабільність селищного  бюджету, не допущено заборгованості з виплати заробітної плати працівникам комунальних закладів та підприємств, вчасно здійснено оплату за енергоносії. Докладено чимало зусиль, спрямованих на збільшення  обсягу бюджету  порівняно з минулими роками.

Бюджет селищної ради на 2018 рік, затверджений 21 грудня 2017 року з урахуванням внесених змін, передбачений по доходах в сумі 31,1млн. грн. в т.ч. по доходах загального фонду 30,3 млн. грн. та доходах спеціального фонду 0,8млн.

Виконання дохідної частини загального фонду забезпечено на 101,3% або одержано понад план 405,4 тис. грн. План дохідної частини спеціального фонду виконаний за рік на 156,5%.Всього надійшло до  спеціального фонду 1171,5 тис.грн., з них  до цільового фонду від с.г. товаровиробників -514,0тис.грн.

Видаткова частина в цілому передбачалась в сумі 33,1 млн. грн. із них по загальному фонду 28,5 млн.  грн., по спеціальному фонду – 4,6млн. грн. Фактично виконано видаткову частину в сумі 32,2 млн.  грн., у т.ч. по загальному фонду в сумі 28,8 млн. грн., по спеціальному фонду бюджету4,4млн.  грн.

До загального фонду селищного бюджету надійшло 10,8 млн.грн., субвенцій з державного бюджету, з обласного бюджету отримано 2,8 млн. грн. дотацій та цільових субвенцій.

Видатки бюджетних установ, що фінансуються за рахунок коштів загального фонду селищного бюджету і мають соціально-культурне направлення, складають 15005,2 тис. грн., які спрямовано:

на освіту – 11071,3 тис.грн., на охорону здоров`я – 2524,8 тис.грн.,на культуру – 1104,0тис.грн., на соціальний захист та соціальне забезпечення – 236,1 тис.грн., на фізичну культуру і спорт – 69,0 тис.грн.

Крім того, на фінансування Глухівської центральної районної лікарні спрямовано 2901,0 тис.грн., Глухівському центру первинної медико-санітарної допомоги – 134,7 тис.грн., Глухівському районному бюджету перераховано на утримання територіального центру – 771,8 тис.грн., ДЮСШ – 36,4 тис.грн., УСЗН – 58,6 тис.грн., РЦССМ – 61,1 тис.грн., трудовий архів – 14,0тис.грн., Березівській сільській раді для методичного забезпечення навчального процесу в закладах освіти – 52,9тис.грн.

Громадський бюджет

В 2018 році  жителі громади активно долучались до участі у формуванні бюджету. Всього на участь в конкурсі було подано 7  проектів. Визначено переможців шляхом голосування та реалізовано протягом року 5 проектів на суму 135,5тис.грн., а саме: дитячий майданчик «Лісовичок» с.Соснівка,розважальний майданчик для дітей с.Сваркове , «Відпочиваємо разом» с.Сваркове, дитячий майданчик смт Шалигине, дитячий майданчик с.Старикове

Здійснення державної регуляторної політики

Реалізація державної регуляторної політики у 2018 році Шалигинською селищною радою здійснювалась відповідно до завдань , визначених  до Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” (далі – Закон), мета яких – прийняття виважених рішень з урахуванням максимально можливих позитивних результатів, спрямованих на забезпечення балансу інтересів суб’єктів господарювання, громадян та влади.

З метою забезпечення системного підходу до впровадження регуляторної діяльності робота проводилася у наступних напрямках:

– планування діяльності з підготовки регуляторних актів;

– ведення реєстру регуляторних актів в ОТГ;

– оприлюднення документів, підготовлених у процесі здійснення регуляторної діяльності;

– залучення представників суб’єктів господарювання, їх об’єднань та громадських організацій до реалізації державної регуляторної політики у сфері підприємництва.

На офіційному веб-сайті Шалигинської селищної ради постійно та своєчасно оприлюднювалися проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу, плани діяльності, графіки проведення процедур з відстеження, інша інформація.

Наприкінці зазначу, що 2018 рік був насичений важливими та знаковими подіями. Незважаючи на складний для країни час, вдалося втілити в життя ряд проектів і заходів, що сприяли змінам в житті Шалигинської  об’єднаної територіальної громади.

Значний внесок у вирішення актуальних питань життєдіяльності громади зробили виконавчі органі та депутатський корпус селищної ради. Робота була спрямована на наповнення селищного  бюджету, забезпечення функціонування галузей житлово-комунального господарства, покращення благоустрою населених пунктів ( ремонт доріг, освітлення вулиць) та інших життєвоважливих питань. Ви, шановні депутати, активно долучалися до роботи в депутатських комісіях, на пленарних засіданнях сесій, що дало змогу по-діловому вирішувати проблеми.

Підсумовуючия дякую всім, хто сумлінно працював над вирішенням актуальних питань життєдіяльності громади – депутатам селищної ради, членам виконавчого комітету, працівникам структурних підрозділів виконкому, колективам комунальних закладів та підприємств, а також мешканцям громади за підтримку, розуміння, терпіння, злагоджену роботу та щоденну працю, за активну і дієву позицію у вирішенні питань життєзабезпечення нашої територіальної громади.

Для селищної  ради пріоритетними є і будуть інтереси людини. Переконаний: вирішувати проблеми громади ми будемо всі разом, допомагаючи один одному, проявляючи людську мудрість та толерантність.

 

Селищний  голова                                                                                                                        Ю.В.Матвієнко

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

                                                                                                                                  до  рішення

селищної ради

                                                                                                         від 26.02.2019р

 

Звіт селищного голови    

про здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності виконавчими органами Шалигинської селищної ради у 2018 році.

Реалізація державної регуляторної політики у 2018 році Шалигинською селищною радою здійснювалась відповідно до завдань , визначених  до Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” (далі – Закон), мета яких – прийняття виважених рішень з урахуванням максимально можливих позитивних результатів, спрямованих на забезпечення балансу інтересів суб’єктів господарювання, громадян та влади.

З метою забезпечення системного підходу до впровадження регуляторної діяльності робота проводилася у наступних напрямках:

– планування діяльності з підготовки регуляторних актів;

– ведення реєстру регуляторних актів в ОТГ;

– оприлюднення документів, підготовлених у процесі здійснення регуляторної діяльності;

– залучення представників суб’єктів господарювання, їх об’єднань та громадських організацій до реалізації державної регуляторної політики у сфері підприємництва.

Планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів

Відповідно до ст. 7 Закону затверджено план діяльності Шалигинської селищної  ради  з підготовки проектів регуляторних актів:

– на 2018 рік:

– рішення  від 14.12.2017 року  «Про затвердження Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік»

План оприлюднено на офіційному веб-сайті Шалигинської громади   у розділі “Регуляторна політика”.

Ведення реєстру діючих регуляторних актів.

На офіційному веб-сайті    селищної ради у розділі “Регуляторна політика” розміщено Реєстр регуляторних актів та забезпечено його підтримку в актуальному стані. Регуляторні акти стосуються місцевих податків і зборів.

Станом на 01.01.2019 року в реєстрі 6 регуляторних актів:

-«Про встановлення  ставок та пільг із сплати земельного податку  на 2019 рік»,

-«Про встановлення єдиного податку для фізичних осіб-підприємців при спрощеній системі оподаткування на території Шалигинської  селищної ради,»

-«Про встановлення ставок і пільг із сплати податку на нерухоме  майно, відмінне від земельної ділянки на території Шалигинської селищної ради»,

– «Про затвердження  Методики розрахунку орендної плати на майно, що знаходиться в комунальній власності Шалигинської селищної об’єднаної територіальної громади»,

– «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів, розташованих в межах Шалигинської селищної ради»

– «Про затвердження Порядку проведення конкурсу  на право оренди майна комунальної власності Шалигинської селищної територіальної громади»

Оприлюднення документів, підготовлених у процесі здійснення регуляторної політики

Відповідно до ст. 13 Закону всі регуляторні акти, які були розроблені та прийняті  Шалигинської радою  протягом 2018 року, з відповідними аналізами регуляторного впливу, були  оприлюднені на офіційному веб-сайті  ради в тому числі :

-Про встановлення  ставок та пільг із сплати земельного податку  на 2019 рік,

-Про встановлення єдиного податку для фізичних осіб-підприємців при спрощеній системі оподаткування на території Шалигинської  селищної ради.

Про встановлення ставок і пільг із сплати податку на нерухоме  майно, відмінне від земельної ділянки на території Шалигинської селищної ради

Про затвердження Порядку проведення конкурсу на право оренди майна комунальної власності Шалигинської селищної  об’єднаної територіальної громади,

Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно, що знаходиться в комунальній власності Шалигинської селищної об’єднаної територіальної громади

-Про затвердження Порядку залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів, розташованих в межах Шалигинської селищної ради.

Залучення представників суб’єктів господарювання, їх об’єднань та громадських організацій до реалізації державної регуляторної політики у сфері підприємництва

Одним із основних принципів державної регуляторної політики визначено прозорість та врахування громадської думки, в основу якого покладено відкритість дій регуляторних органів на всіх етапах їх регуляторної діяльності, обов’язковий розгляд регуляторними органами ініціатив, зауважень і пропозицій, наданих у встановленому законом порядку фізичними та юридичними особами, їх об’єднаннями, обов’язковість і своєчасність доведення прийнятих регуляторних актів до відома фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, інформування громадськості про здійснення регуляторної діяльності.

На офіційному веб-сайті Шалигинської селищної ради постійно та своєчасно оприлюднювалися проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу, плани діяльності, графіки проведення процедур з відстеження, інша інформація.

Проекти рішень публічно обговорювались на громадських слуханнях та круглих столах за участю жителів громади, представників підприємств, установ, суб’єктів підприємницької діяльності.

Зокрема, обговорення відбулись з питань щодо процедур  оренди комунального майна, пайової участі,встановлення місцевих податків і зборів.

Обґрунтовані зауваження і пропозиції, що надійшли у ході проведення громадських обговорень, були враховані у проектах регуляторних актів.

Завдання з питань здійснення регуляторної діяльності на 2019 рік:

  • підтримка діалогу між владою та суб’єктами господарювання,
  • врахування конструктивних пропозицій та зауважень від суб’єктів господарювання при прийнятті регуляторних актів;
  • забезпечення системності та узгодженості прийняття регуляторних актів.

 

Селищний голова                                                                                                                          Ю.МАТВІЄНКО

 

Презентація до звіту голови за 2018 рік