Як вплинув дистанційний формат обслуговування на роботу служби зайнятості Сумщини

Дата публікації: 08.04.2021


З метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції COVID-19, обласна служба зайнятості з 5 по 16 квітня перейшла на тимчасовий порядок обслуговування клієнтів у дистанційному форматі.

 

 

 

 

Така зміна у обслуговуванні клієнтів не вплинула на роботу служби, про що свідчать порівняльні цифри за понеділок 5 квітня (перший день роботи у дистанційному форматі) та понеділок 29 березня (робота служби у звичному режимі).

Статус безробітного у перший день роботи у дистанційному форматі отримали 93 особи, тоді як 29 березня цей показник становив 109 осіб.

Результатом плідної співпраці з роботодавцями стала кількість працевлаштованих: 5 квітня – 274, 29 березня – 57 осіб знайшли роботу за сприяння служби зайнятості.

Майже на однаковому рівні залишилося залучення безробітних до громадських робіт та робіт тимчасового характеру. Так, 5 березня до благоустрою територій, впорядкування місць поховання захисників вітчизни долучилося 40 шукачів роботи, 29 березня – 41 особа.

Як бачимо, зміна формату обслуговування не вплинула на звичний ритм роботи служби зайнятості. Послуги надаються у повному обсязі з урахуванням попиту і пропозицій обласного ринку праці.

Нагадуємо, під час переходу на дистанційну форму роботи прийом зареєстрованих безробітних здійснюється засобами телефонного або електронного зв’язку; подання документів, що фіксують намір клієнта про реєстрацію його як безробітного, здійснюється винятково через портал державних послуг Дія. Опрацювання документів проходить щоденно у робочі дні, за результатом чого фахівець центру зайнятості зв’язується з клієнтом для підтвердження та уточнення необхідної інформації.