Дата публікації:
19.07.2018
ШАЛИГИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ГЛУХІВСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМЕ СКЛИКАННЯ
П`ЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
19 травня 2017 року смт.Шалигине №
Про програму розвитку архівної
справи на території Шалигинської
селищної ради на 2017 рік
Для забезпечення якісної роботи з обслуговування населення по виконанню соціально – правових запитів та належного централізованого тимчасового зберігання та використання архівних документів колишніх сільськогосподарських підприємств, а також ліквідованих підприємств, установ різних форм власності, що діяли (були зареєстровані) на території Шалигинської селищної ради, поліпшення умов розвитку архівної справи, відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», керуючись пунктом 22 статті 26, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Шалигинська селищна рада ВИРІШИЛА:
Селищний голова Ю.В. Матвієнко
Додаток
до рішення Шалигинської селищної ради від 19 травня 2017р.
Програма
розвитку архівної справи на території Шалигинської селищної ради на 2017 рік
2017
Паспорт Програми розвитку архівної справи на території Шалигинської селищної ради
на 2017 рік
1. |
Розробник Програми | Виконавчий комітет Шалигинської селищної ради |
2. |
Відповідальний виконавець Програми | Виконавчий комітет Шалигинської селищної ради |
3.
|
Учасники Програми
|
Виконавчий комітет Шалигинської селищної ради Комунальна установа Глухівської районної ради «Об’єднаний трудовий архів Глухівського району» |
4. |
Термін реалізації Програми
|
2017 рік |
5. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми | Бюджет селищної ради |
6. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми Всього:
|
8000,00 гривень
|
Програма розвитку архівної справи на території Шалигинської селищної ради на 2017 рік (далі – Програма) розроблена відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», з метою здійснення заходів, спрямованих на розв`язання найактуальніших проблем розвитку архівної справи.
Програма спрямована на забезпечення збереження архівних документів колишніх сільськогосподарських підприємств, та також ліквідованих підприємств, установ різних форм власності, що діяли (були зареєстровані) на території Шалигинської селищної ради, які мають важливе соціально-правове значення у забезпеченні прав та законних інтересів громадян, створення належних умов для зберігання і використання документів у загальному архіві Глухівського району.
Реалізація Програми розвитку архівної справи на 2017 рік дозволить здійснити заходи, спрямовані на покращення матеріальної бази трудового архіву, збереженості та використання архівних документів.
Мета Програми полягає у:
– створенні належних умов для централізованого тимчасового зберігання, використання документів ліквідованих підприємств та установ різних форм власності, що діяли (були зареєстровані) на території Шалигинської селищної ради;
– підвищення рівня організації збереження документів, які передані на зберігання до Комунальної установи Глухівської районної ради «Об’єднаний трудовий архів Глухівського району».
– зміцнення матеріально-технічного оснащення комунальної установи Глухівської районної ради «Об’єднаний трудовий архів Глухівського району».
– поліпшення умов зберігання документів у загальному архіві;
– створення належних умов праці для зберігання та використання архівних документів колишніх сільськогосподарських підприємств, а також ліквідованих підприємств, організацій та установ різних форм власності, що діяли (були зареєстровані) на території Шалигинської селищної ради, які використовуються для задоволення потреб соціально-правового характеру громадян, в тому числі покращення матеріально-технічного оснащення комунальної установи Глухівської районної ради «Об’єднаний трудовий архів Глухівського району».
Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється за рахунок коштів Шалигинської селищної ради. Сума коштів на фінансування Програми складає 8 тис. грн.; може корегуватись в залежності від фінансових можливостей селищного бюджету.
Виконання Програми дасть змогу:
– підвищити рівень організації збереження документів колишніх сільськогосподарських підприємств, а також ліквідованих підприємств, організацій та установ різних форм власності, що діяли (були зареєстровані) на території Шалигинської селищної ради;
– забезпечити належну організацію роботи загального архіву та
створити умови для надання якісних послуг соціально-правового характеру різним категоріям населення.